Страница 2 из 2

Re: Проблема с активацией

СообщениеДобавлено: 04 апр 2013, 12:12
Neodrop
Деактивировать на старом, активировать на новом. Вполне не запарно. Раньше нужно было в саппорт писать и просить заресетить лицуху. Теперь всё как у людей.

Re: Проблема с активацией

СообщениеДобавлено: 04 дек 2013, 00:53
xcube
Блин вот и я тупанул с активацией (
переустановил ось в очередной раз, потом еще пересел на новый комп, а про то что надо деактивировать лицензии забыл напрочь
Написал письмо с просьбой сбросить все предыдущие активации, тут же через 10 сек получил ответ:
Dear ,

Thank you for submitting your question to Unity. "Reset license activation" has been created and added into the queue. A Unity representative will review your question and respond. If you are reporting a bug, please instead use the Bug Reporter application which is built into the editor (Help->Report a bug). Your bug report will go to our QA team who will investigate for you.

We aim to respond to questions within five working days. License issues will be prioritised and should be responded to more quickly.

Please do not respond to this email. The noreply@unity3d.com email address is not monitored.

If you manage to resolve the problem, or have additional information that may be of help with this issue. Forward this email, with the additional information added, to support@unity3d.com. Please keep the subject line unchanged.

Kind regards,
Unity


Щас сижу жду, надеюсь не откажут...


Ответили на следующий день, активацию восстановили