Рад сообщить, что очередное обновление,
Anti-Cheat Toolkit 1.3.1, доступно в Asset Store!
Наиболее важные изменения в этом апдейте произошли в SpeedHackDetector'е, он сал ещё надёжнее и гибче. Отдельное спасибо
Cliff Cawley за его feature реквесты и советы относительно SpeedHackDetector'а.
Кроме того, в этом обновлении доступны и другие важные изменения и исправления, полный список:
1.3.1- ObscuredBool inspector support added (requires Unity 4.5)
- new public API for all basic Obscured types: ApplyNewCryptoKey(), see docs for more details
- Significant changes in SpeedHackDetector:
* Cool Down system introduced. Read more in pdf and "coolDown" field API docs (thanks Cliff Cawley)
* detection checks period is not affected by speed hack anymore (now it uses system date timer)
* fixed speed hack wasn't detected in some cases
* fixed false positives in some cases
* fixed extra calculations on first detection check in the SpeedHackDetector
* fixed incorrect datetime change detection
* fixed continuous detects after first detect even if speed hack was removed (thanks Cliff Cawley)
* speed hack detection log message now appears in debug builds only
* application pause handled correctly now
- all basic Obscured types are serializable now (only binary serialization supported)
- ObscuredBool cheating detection is now supported in the Flash Player.
- fixed ObscuredInt default value issues
- fixed null reference error while using exposed ObscuredFloat fields to the inspector without default value
- fixed incorrectly decrypted ObscuredString values in inspector when used without default values
- fixed cheating detection false positives for Obscured variables while being exposed to the editor
- fixed possible cheating detection false positives for ObscuredVector2, ObscuredVector3 and ObscuredQuaternion
- fixed GetEncrypted() after SetNewCryptoKey() in ObscuredString didn't counted new crypto key
- removed redundant [InitializeOnLoad] attribute from ActPostprocessor
- minor refactorings in all Obscured types
- fixes and additions in the docs
В данный момент я работаю над небольшим багфикс обновлением 1.3.2, в котором будут исправлено ещё несколько случаев ложных срабатываний детекта читинга obscured векторов и кватернионов и вцелом улучшена работа этих типов.
Have fun!