NGUI + NData

Научился сам? Помоги начинающему.

NGUI + NData

Сообщение afrokick 14 сен 2014, 19:32

Что такое NData?
NData – is a MVVM framework for NGUI based User Interface in Unity3D, that allows to improve your project architecture and development efficiency thanks to automatic data binding.

It makes sense to use NData for projects of any type, size and complexity, and take advantages of flexible, maintainable and robust user interface.

Features
– Two-way text bindings (including multi-bindings) with native .NET formatting capabilities.
– Two-way float bindings for sliders.
– Flexible bindings that allow visible and checked states of UI controls to be bound to properties in your code (also in two-way mode for check-boxes bound to Boolean values).
– Command bindings for buttons that will trigger actions in your code.
– Items source binding for connecting list control with attached item template prefab to collection of items in your code.
– Code snippets for notifiable properties and collections for Visual Studio and Mono Develop.
– Editor script for bindings validation.

NGUI + NData: Урок 1 - установка, исправление ошибок.
NGUI + NData: Урок 2 - контекст, представление, их связь.
NGUI + NData: Урок 3 - Типы свойств. Коллекция.
NGUI + NData: Урок 4 - OnClickBinding, TextBinding, VisibilityBinding.
NGUI + NData: Урок 5 - Коллекция. Работа с коллекцией.
NGUI + NData: Урок 6 - Устройство компонентов изнутри.
Аватара пользователя
afrokick
UNIт
 
Сообщения: 83
Зарегистрирован: 05 дек 2010, 23:36
Skype: alexandersosnovskiy
  • Сайт

Вернуться в Уроки

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5