using UnityEngine;
using System.Collections;
public class TestGUIText : MonoBehaviour {
Rect rect = new Rect(10,10,400,300);
public GUIStyle style;
string text = @"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur vehicula lacus est, a congue elit rutrum in. Aliquam bibendum dolor dolor, et tristique odio bibendum eget. Ut lacinia ultrices lorem, quis fermentum dolor bibendum in. Fusce nulla urna, egestas et interdum at, fermentum vitae lorem. Phasellus id elit rhoncus, bibendum magna sed, aliquet elit. Suspendisse vulputate facilisis lacus, at mattis ante consequat quis. Aliquam neque leo, hendrerit in fringilla quis, interdum id mauris.
Vivamus lacinia a justo a molestie. Vivamus lobortis tellus sit amet lacus posuere faucibus. Vivamus at quam mollis, feugiat nisi eget, dapibus nisi. Cras a orci eget purus vestibulum pharetra eu vitae diam. Phasellus a dui sapien. Aliquam iaculis elit lorem, eu molestie dui semper in. Maecenas sit amet consequat lacus, eget mollis eros. Nulla ac vestibulum neque, vel porta lacus. Donec vehicula tincidunt sapien non viverra. Nam vitae mi metus.";
bool init = false;
void OnGUI () {
if (!init){
style =new GUIStyle(GUI.skin.textArea);
init = true;
}
GUI.Label(rect, text, style);
}
}